CVIČENIA S MIRACLE v rodinnom centre LEON
Prečo cvičiť nami?
  • pohodlné parkovanie priamo pred centrom (2hodiny zadarmo)
  • krásne veľké telocvične, odvetrávané
  • pravidelné čistenie, dezinfekcia
  • šatňa so skrinkami, toalety s hygienickými potrebami
  • sprchy priamo v šatni
  • skúsené, certifikované lektorky/fyzioterapeutky
  • osobnejší prístup lektorky, korekcia na lekcii, cviky cvičíte správne
  • máte osobný priestor, motiváciu k pravidelnému cvičeniu
  • zadarmo zapožičanie podložky, pomôcky
  • pravidelné vymieňanie podložiek
  • príjemné a čisté prostredie 
  • skvelá atmosféra na cvičení
  • výhody a akcie pre našich klientov
  • sme tu pre vás 17sty rok
leon logo.jpg
Instruktor Pilates
fitlopty fit
streda 16:30

Cvičenie pri ktorom v používame balančné pomôcky - fitloptu, overball. Je pod vedením fyzioterapeutky. Vyvážene nastavené cvičenie, ktorým získate stabilitu, svalovú rovnováhu, odstránite svalové disbalancie.

mojziska miracle.jpg
fertility joga
pripravujeme

Jogové cvičenie, ktoré obsahuje hlavne asány na podporu plodnosti, na posilnenie hormonálneho systému, správne dýchanie a zrelaxovanie. Odporúčame skombinovať s mojžišovej metódou. Vhodná po IVF.

Mojziska.jpg
mojžišovej metóda
pripravujeme

Rehabilitačné cvičenie, odporúčame pri oslabenom, preťaženom panvovom dne, nepravidelnej, či bolestivej menštruácii, pri funkčnej sterilite, inkontinencii, bolesti chrbta, vhodné po pôrode. Pri probléme otehotnieť odporúčame skombinovať s fertility jogou.

aquaprenatal.jpg
štvrtok 19:30

Cvičenie vo vode určené nielen pre budúce mamičky, ale aj ženy všeobecne. Priaznivo pôsobí nielen na matku, ale aj bábätko. Voda nadnáša, šetrí kĺby pred nadmernou záťažou, srdce pracuje efektívnejšie.Pôsobí proti bolesti chrbtice, proti únave,pocitu ťažkých nôh.

Ženy, rozkládající se na jógu
pilates classic medical
pripravujeme

Pilatesové cvičenie pre ženy zamerané na posilnenie a formovanie problémových partií so správnym cieleným dýchaním a posilnením core. Pod vedením certifikovanej lektorky.

Stredná náročnosť

Těhotná žena smíšené rasy, meditace na j
gravid joga
streda 15:30

Skvelé vyvážené cvičenie pre tehotné. Jogové asány zmodifikované pre rastúce bruško. Odporúčame aj ako prvé cvičenie,ak ste dlhšie necvičili. Dýchanie, cvičenie, relax pri sviečkach a v príjemnej atmosfére.

Osteopat při práci
zdravá chrbtica
streda 19:00

Vždy pod vedením skúsenej fyzioterapeutky. Na cvičení aplikujeme metódy podľa Kaltenborna, spinálne cvičenia, Brunkowovu, MC Kenzie, cvičenia s pomôckami - overbaly, fitlopty, malé činky, therabandy. Dbáme na správne nastavenie a držanie tela. Cvičíme proti bolesti.

tehu fit.jpg
fyzio fit tehotné
pondelok 17:00

V tehotenstve sa nemusíte vzdať silovejšieho cvičenia, keď ste boli zvyknuté na posilňovňu a dať si troška viac do tela. Pod vedením skúsenej trénerky je to bezpečné a cviky prevádzate správne tak, aby ste neublížili seba, ani bábätku. Na cvičení sa posilňujú všetky svalové skupiny.

meditace Class
wellness joga
pripravujeme

Zdravotná joga, ktorá pomôže vašej chrbtici, odľahčí bedrá, zefektívni dych, zlepší držanie tela, zrelaxuje myseľ. Zameriava sa na posilnenie chrbtových svalov a celkovo svalový korzet.

51332136_1605498852928289_7777924759303487488_n.jpg
chrbátik a nôžky
streda 17:30

Hravé cvičenie zamerané na správne držanie tela, posilnenie chrbtových svalov, bruška a nôh. Cielené cvičenie pre podporu klenby chodidiel využitím balančných, proprio, akupresúrnych pomôcok. Vek 4.-7rokov.

po porode s babom.jpg
fyzio mama
streda 9:30

Cvičenie pre mamičy už 6 týždňov po pôrode pod vedením skúsenej fyzioterapeutky. Zameriavame sa proti bolesti chrbta, cvičeniu proti diastáze a jej prevencii, na posilnenie panvového dna, na správne pohybové stereotypy.

Bábo je s maminou. Centrum je vybavené pre bábätká.

fitlopty tehu.jpg
fitlopty tehu
pripravujeme

Prevenciou proti bolestiam chrbtice ktorá vzniká  zväčšujúcou sa lordózou v driekovej chrbtici, vyrovnávaním kostrče, preťažovaním svalov z nesprávneho držania tela .Fitlopta  odľahčuje pohyb, podporuje a  koriguje sed do správnej polohy, cvičenie je variabilné a kondičnejšie.