PONUKA CVIČENÍ V MIRACLE

Jogové cvičenie ktorým môžete začať. Je pre každú ženy, ktorá si potrebuje oddýchnuť, odľahčiť si chrbticu, natiahnuť svaly, predýchať telo a zrelaxovať myseľ.

Ľahká - stredná náročnosť.

Jogové cvičenie, ktoré obsahuje hlavne asány na podporu plodnosti, na posilnenie hormonálneho systému, správne dýchanie a zrelaxovanie. Odporúčame skombinovať s mojžošovej metódou. Vhodná po IVF.

Rehabilitačné cvičenie, odporúčame pri oslabenom, preťaženom panvovom dne, nepravidelnej, či bolestivej menštruácii, pri funkčnej sterilite, inkontinencii, bolesti chrbta, vhodné po pôrode. Pri probléme otehotnieť odporúčame skombinovať s fertility jogou.

Základom je strečingový pohyb, žiadne kmitanie, prepínanie. Dôraz sa kladie na kvalitu a nie kvantitu. Väčšina pilatesových pozícií sa cvičí na rukách a nohách alebo na chrbte. Uvoľňujúce a relaxačné polohy pomáhajú ventilovať napätie v chrbte a panvovej oblasti.

Energické cvičenie, ktoré vás dostane do formy. Jogové asány sa prevádzajú dynamickejšie. Cvičenie je vhodné aj pre začiatočníčky, po 3 lekciách ju budete milovať.

Streda - ťažšia náročnosť.

Skvelé vyvážené cvičenie pre tehotné. Jogové asány zmodifikované pre rastúce bruško. Odporúčame aj ako prvé cvičenie,ak ste dlhšie necvičili. Dýchanie, cvičenie, relax pri sviečkach a v príjemnej atmosfére.

Vždy pod vedením skúsenej fyzioterapeutky. Na cvičení aplikujeme metódy podľa Kaltenborna, spinálne cvičenia, Brunkowovu, MC Kenzie, cvičenia s pomôckami - overbaly, fitlopty, malé činky, therabandy. Dbáme na správne nastavenie a držanie tela. Cvičíme proti bolesti.

V tehotenstve sa nemusíte vzdať silovejšieho cvičenia, keď ste boli zvyknuté na posilňovňu a dať si troška viac do tela. Pod vedením skúsenej trénerky je to bezpečné a cviky prevádzate správne tak, aby ste neublížili seba, ani bábätku. Na cvičení sa posilňujú všetky svalové skupiny.

Fyzio cvičenie obohatené o prvky jogy. Pod vedením fyzioterapeutky. Kladie dôraz na správne prevedenie, držanie tela, presné  nastavenie. Zameriava sa na posilnenie chrbtových svalova celkovo svalový korzet.

Po pôrodné cvičenie s ktorým možete začať 2 mesiace po prirodzenom pôrode a 4mesiace po sekcii. Cvičenie ,ktoré vám ponaťahuje a precvičí celé telo a navyše, k nám môžete písť aj s bábätkom.

Cvičenie pre mamičy už 6 týždňov po pôrode pod vedením skúsenej fyzioterapeutky. Zameriavame sa proti bolesti chrbta, cvičeniu proti diastáze a jej prevencii, na posilnenie panvového dna, na správne pohybové stereotypy.

Bábo je s maminou. Centrum je vybavené pre bábätká.

Prevenciou proti bolestiam chrbtice ktorá vzniká  zväčšujúcou sa lordózou v driekovej chrbtici, vyrovnávaním kostrče, preťažovaním svalov z nesprávneho držania tela .Fitlopta  odľahčuje pohyb, podporuje a  koriguje sed do správnej polohy, cvičenie je variabilné a kondičnejšie.

RECEPCIA A INFO

#smedoma

Máme homeoffice a cvičenia, semináre, predpôrodnú prípravu robíme online.

Telefonicky nás môžete kontaktovať v týchto dňoch a časoch:

utorok: 10:00 - 12:00 a 14:00 - 16:00

streda: 10:00 - 12:00 a 14:00 - 16:00

štvrtok: 10:00 - 12:00 a 14:00 - 16:00

Naša office asistentka Michaela Kumpánová Vám pomôže na tomto telefónnom čísle.

miracleofficeba@gmail.com

0902 121 102

 

ADRESA

Dunajská 31
Bratislava
miraclestudioba@gmail.com

  • #ilovemiraclestudio
  • Facebook Social Icon

Tu nás nájdete

© LYNXGROUP all rights reserved 2013.