PONUKA CVIČENÍ V MIRACLE
Prečo cvičiť u nás?
  • malý počet ľudí na cvičení (max.8) - v rámci COVID 19 opatrení max.6 žien
  • pravidelné čistenie, dezinfekcia
  • šatňa so skrinkami, toalety s hygienickými potrebami (vložky, tampóny)
  • gumičky, antiperspirant, krém na ruky, sprcha, sprchový gél, uteráky
  • výborné, skúsené, certifikované lektorky/fyzioterapeutky
  • osobnejší prístup lektorky, korekcia na lekcii, cviky cvičíte správne
  • máte osobný priestor, motiváciu k pravidelnému cvičeniu
  • zadarmo zapožičanie podložky, uterák, pomôcky
  • pravidelné vymieňanie podložiek
  • príjemné a čisté prostredie 
  • pitný režim, ovocie zadarmo
  • sviečky, vôňa a skvelá atmosféra na cvičení
  • výhody a akcie pre našich klientov
  • sme tu pre vás 16sty rok
velka telocvicna.jpg

Momentálne cvičíme iba online.

ženy strečink
wellness joga

Jogové cvičenie ktorým môžete začať. Je pre každú ženy, ktorá si potrebuje oddýchnuť, odľahčiť si chrbticu, natiahnuť svaly, predýchať telo a zrelaxovať myseľ.

Ľahká - stredná náročnosť.

mojziska miracle.jpg
fertility joga online

Jogové cvičenie, ktoré obsahuje hlavne asány na podporu plodnosti, na posilnenie hormonálneho systému, správne dýchanie a zrelaxovanie. Odporúčame skombinovať s mojžošovej metódou. Vhodná po IVF.

Mojziska.jpg
mojžišovej metóda

Rehabilitačné cvičenie, odporúčame pri oslabenom, preťaženom panvovom dne, nepravidelnej, či bolestivej menštruácii, pri funkčnej sterilite, inkontinencii, bolesti chrbta, vhodné po pôrode. Pri probléme otehotnieť odporúčame skombinovať s fertility jogou.

foto wellness tehu cvicko5.jpg
pilates tehotné

Základom je strečingový pohyb, žiadne kmitanie, prepínanie. Dôraz sa kladie na kvalitu a nie kvantitu. Väčšina pilatesových pozícií sa cvičí na rukách a nohách alebo na chrbte. Uvoľňujúce a relaxačné polohy pomáhajú ventilovať napätie v chrbte a panvovej oblasti.

Ženy, rozkládající se na jógu
pilates classic medical

Pilatesové cvičenie pre ženy zamerané na posilnenie a formovanie problémových partií so správnym cieleným dýchaním a posilnením core. Pod vedením certifikovanej lektorky.

Stredná náročnosť

Těhotná žena smíšené rasy, meditace na j
gravid joga online

Skvelé vyvážené cvičenie pre tehotné. Jogové asány zmodifikované pre rastúce bruško. Odporúčame aj ako prvé cvičenie,ak ste dlhšie necvičili. Dýchanie, cvičenie, relax pri sviečkach a v príjemnej atmosfére.

Osteopat při práci
zdravá chrbtica online

Vždy pod vedením skúsenej fyzioterapeutky. Na cvičení aplikujeme metódy podľa Kaltenborna, spinálne cvičenia, Brunkowovu, MC Kenzie, cvičenia s pomôckami - overbaly, fitlopty, malé činky, therabandy. Dbáme na správne nastavenie a držanie tela. Cvičíme proti bolesti.

tehu fit.jpg
fyzio fit tehotné

V tehotenstve sa nemusíte vzdať silovejšieho cvičenia, keď ste boli zvyknuté na posilňovňu a dať si troška viac do tela. Pod vedením skúsenej trénerky je to bezpečné a cviky prevádzate správne tak, aby ste neublížili seba, ani bábätku. Na cvičení sa posilňujú všetky svalové skupiny.

meditace Class
fyzio joga online

Fyzio cvičenie obohatené o prvky jogy. Pod vedením fyzioterapeutky. Kladie dôraz na správne prevedenie, držanie tela, presné  nastavenie. Zameriava sa na posilnenie chrbtových svalova celkovo svalový korzet.

mamajoga.jpg
mama joga

Po pôrodné cvičenie s ktorým možete začať 2 mesiace po prirodzenom pôrode a 4mesiace po sekcii. Cvičenie ,ktoré vám ponaťahuje a precvičí celé telo a navyše, k nám môžete písť aj s bábätkom.

po porode s babom.jpg
fyzio mama online

Cvičenie pre mamičy už 6 týždňov po pôrode pod vedením skúsenej fyzioterapeutky. Zameriavame sa proti bolesti chrbta, cvičeniu proti diastáze a jej prevencii, na posilnenie panvového dna, na správne pohybové stereotypy.

Bábo je s maminou. Centrum je vybavené pre bábätká.

fitlopty tehu.jpg
fitlopty tehu

Prevenciou proti bolestiam chrbtice ktorá vzniká  zväčšujúcou sa lordózou v driekovej chrbtici, vyrovnávaním kostrče, preťažovaním svalov z nesprávneho držania tela .Fitlopta  odľahčuje pohyb, podporuje a  koriguje sed do správnej polohy, cvičenie je variabilné a kondičnejšie.