Cvičenie po pôrode vám dodá po pôrode novú silu, energiu, rovnováhu, ohybnosť

FYZIOMAMA

Cvičenie  je zamerané na posilnenie oslabených a preťažených svalových skupín. Sústredí sa na chrbticu, bruško, diastázu, svaly panvového dna. Precvičíte si celé telo a budete mať výborný pocit. Odporúčame cvičiť v pohodlných legínach, alebo teplákoch. Potrebujete podložku na cvičenie. Cvičenie vedie mama a skúsená fyzioterapeutka.

certif.lektorka, fyzioterapeut

Barbora Krchňavá

MAMA FIT

Kondičné cvičenie pre maminy už 3mesiace po vaginálnom pôrode, alebo 6mesiacov po sekcii, ktoré sa chcú dostať do formy, samozrejme nie na úkor bábätka. Posilníte, potrénujete problémové svalové skupiny, samozrejme s ohľadom na bruško. Stačí vám fitlopta, overball, guma alebo malé činky. Cvičenie vedia skúsena fyzioterapeutka a mama.

fyzioterapeut

Lenka Binder

MAMA JOGA

Jogové cvičenie pre maminy už po šestonedelí po vaginálnom pôrode a 3mesiace po sekcii. Jogovými asánami si precvičíte celé telo, postupne naberiete stratenú kondíciu, oddýchnete si a zrelaxujete sa. MamaJoga je pomalšia, ale výdrž v asánach dlhšia. Na cvičenie potrebujete joga podložku, vankúš a deku.

certif.lektorka, fyzioterapeut

Barbora Krchňavá

Prečo cvičenia po pôrode?

 

  • zlepší vašu kondíciu

  • posilní svaly chrbta

  • odstráni bolesti chrbta

  • posilní svaly panvového dna

  • posilní prsné svaly a zoptimalizuje produkciu materského mliečka

  • dá vaše hormóny do rovnováhy

  • zrelaxuje vás

  • pomôže vám zdravo vyformovať postavu

  • vytiahne vás zo stereotypu

  • aj počas cvičenia môžete byť s bábätkom

  • po cvičení sa budete cítiť výborne

  • #ilovemiraclestudio
  • Facebook Social Icon

© LYNXGROUP all rights reserved 2013.

chcete sa niečo opýtať? napíšte nám